Velkommen til vores trænerteam på U15 Piger 2024/2025

Mads Thygesen

Mads er en ung og energisk træner på 22 år, der til daglig arbejder som tømrer. Han har været i Kerteminde HK i nogle år, idet han har været en del af klubben i hele 7 år, både som spiller og træner. Mads har gennem alle disse år vist stor dedikation til håndboldsporten og har det seneste år fungeret som cheftræner for vores U-15 piger og fortsætter i denne rolle. Hans engagement og kendskab til klubben gør ham til en værdsat del af vores trænerteam.

Teis Løgstrup Bro

Teis har været en fast del af Kerteminde HK i imponerende 15 år og har bidraget som træner for vores unge spillere i næsten lige så lang tid. Med 11-12 års trænererfaring er Teis en kernefigur i udviklingen af vores U4/U6 til nu U15/U17 hold. Han beskriver Kerteminde HK som Danmarks bedste og hyggeligste klub, hvilket afspejler den passion og glæde, han bringer både som spiller og træner. Hans tilgang til træning og klubliv er altid med stor entusiasme, hvilket gør ham til en fantastisk rollemodel for vores unge spillere.

Line Nielsen

Line er 27 år gammel, født og opvokset i Kerteminde, og bor nu i Odense. Hun arbejder til dagligt som pædagog, hvilket giver hende en baggrund for at arbejde med børn og unge. Line har en lang historik med håndbold og har tidligere trænet vores U10 og U19 piger. Denne sæson har hun også bidraget ved siden af banen for KH's damehold. Hendes erfaring som spiller siden hun selv var U10, sammen med hendes pædagogiske baggrund, gør hende til en ideel træner for vores U15 piger, og hun ser med stor glæde frem til at følge deres rejse.

Vi er utroligt stolte og taknemmelige for at have så passionerede trænere som Mads, Teis og Line i vores klub. De bringer hver især kvaliteter og en dyb forståelse for spillet og klubånden til Kerteminde HK.