Kære medlem i Kerteminde Håndboldklub

Kerteminde Håndboldklub anvender et internetbaseret administrationssystem – Klubmodul.

Det betyder, at tilmelding til hold og betaling af kontingent sker via KH’s hjemmeside.

Som nyt medlem i KH skal du følge nedenstående vejledning efter en trænings prøveperiode på 2 uger.

Klik på linket ”Opret profil”, hvor du skal oprette din profil, og oplyse alle data markeret med en rød stjerne. Gem brugernavn og kode til senere brug. OBS – OBS – OBS: Profilen skal svare til medlemmet, ikke til mor eller far. Men mail på forældre skal oplyses.

Klik herefter på fanen ”Indmeldelse - Tilmeld dig” og klik på aldersgruppe der svarer til din alder.

Klik herefter på ”Prisen” på dit hold og accepterer betingelserne og du kommer til betalingsmodulet.

Hvis du er under 18 år, skal det være en voksen, der tilmelder dig – og betaler tilmeldingen med et kreditkort.

Vi modtager Dankort/Visa og mobilepay. Har du ikke et kreditkort, eller er der helt ekstraordinære grunde til at du ønsker at betale via bankoverførsel, skal du rette henvendelse til:

Kasserer: Ulrik Wehner, uw.kertemindehk@gmail.com

Hold i dag