Endnu et hold har fået træner – og vi siger tak

Så kan vi igen løfte sløret for endnu en træner i Kerteminde Håndboldklub i næste sæson.

Vi har allerede præsenteret en lang, lang række af trænere. Vi har stærke trænere for herre senior og dame senior. Vi har gode trænere for vores helt små størrelser. Vi har kompetente trænere for vores ambitiøse U15-drenge. Vi har en stor flok af trænere for vores mange U15-piger. Og så videre og så videre og så videre.

Vi kan vist faktisk med en vis stolthed påstå, at vi er rigtig langt fremme med at få trænerkabalen til at gå op for næste sæson. Det er et stort (frivilligt) arbejde at få den slags til at lykkes, og vi siger 1000 tak til hver eneste person, der vælger at lægge frivillige kræfter i at være træner i Kerteminde HK.

Nu kan vi også fortælle om endnu en træner, og det er Trine Antoni Kielstrup Larsen, der har sagt ja tak til at fortsætte sit virke i KH. Trine har for længst taget os alle med storm med sit store arbejde med de mange små størrelser, som hun har givet masser af god træning. I den kommende sæson bliver det U9-størrelserne, som får glæde af Trines dejlige væsen og evner som håndboldtræner – og for den sags skyld også evner som stor og tålmodighed pædagog ind imellem ??.

Dermed kan vi også sige, at alle klubbens U9’ere er i de bedste hænder. Og dog. Der er ingen tvivl om, at det i denne årgang er af afgørende betydning, at alle forældre forstår, at Kerteminde HK er ikke en del af kommunens børnepasning. Når man sender sit barn hen i en lokal klub, så forventes man også selv at bidrage med, hvad man nu kan. Derfor får Trine Antoni Kielstrup Larsen helt sikkert brug for, at der er nogle fædre og nogle mødre, der melder sig som hjælpere og assistenter, så alle børn får en dejlig oplevelse hver gang.

Derudover har vi i Kerteminde Håndboldklub også rigtig gode erfaringer med, at U9-størrelserne – og omegn – også bliver trænet af unge mennesker i klubben. Vi har allerede haft rigtig mange dygtige unge mennesker, som har været gode til at bidrage til håndboldtræningen med de endnu mindre, og det kommer også til at ske på U9. Det er dog endnu uvist, hvem det bliver, og det afhænger også af, hvordan puslespillet med de resterende spillere går op.

Men primært: Kerteminde HKs bestyrelse siger 1000 tak til Trine Antoni Kielstrup Larsen! Vi er glade for at have dig i klubben og i fællesskabet, og vi er ekstra glade for, at du har valgt at tage endnu en sæson i trænertrøjen. Og børnene er endnu mere glade for det!

Kerteminde HKs bestyrelse